piątek, 9 stycznia 2015

Futrzak w zimowej stylizacji.

 W nowym 2015 roku witam Was nowym pierwszym w tym roku postem. Niektórzy robią noworoczne postanowienia ale ja nigdy ich nie dotrzymuje więc postanowiłam coś zmienić i zmieniłam fryzurkę a dokładniej jak widzicie na poniższych zdjęciach kolor włosów. Już od jakiegoś czasu chciałam je rozjaśnić ale jakoś zawsze się wachałam w tej sprawie a za namową mojej przyjaciółki Karoliny w końcu się odważyłam. Czekam na Wasze opinie, jak myślicie ta zmiana wyszła na dobre czy lepiej wyglądam w swoim naturlanym kolorze?
Ostatnio zima trochę daję nam w kość, przez co ciężko mi zrobić dla Was jakieś zdjęcia kiedy mróz na dworze sięga kilkunastu stopni. Ale coś małego jednak udało mi się stworzyć. 

kurtka - Asos
koszula - no name
spodnie - C.H Ptak
futrzak - Atmosphere

Zdjęcia wykonały : Karolinka Kidawa & Karolina Pluta 









3 komentarze:

  1. A u mnie śniegu zero.. :x Śliczne zdjęcia, kurtka świetna *-* Ciekawie piszesz, będę zaglądać :*

    ♡❀ imagine-yuki.blogspot.com ❀♡

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne zdjęcia :)
    http://roxanneagnes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdro śniegu

    http://mikolaj-jaskot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy