czwartek, 23 października 2014

Spódniczka i sweter na jesienne spacery .

    Cześć ! Po długiej nieobecnośći spowodowanej brakiem czasu oraz tym że mój laptop uległ uszkodzeniu, znów zwitałam jesiennym postem. Dziś stylizacja w moich ulubionych kolorach czyli czarnym i białym. Zawsze bardzo dobrze czuje się w takim zestawieniu kolorystycznym. Nie mam dzisiaj weny na pisanie a nie chce też pisać o byle czym więc zostawiam Was ze zdjęciami. Mam nadzieję że podobają Wam się moje stylizacje. Do następnego :)
top- Top Shop
skirt - Atmosphere
sweater - New Look
jacket - Zara
shoes - Zara
thights - H&M

Zdjęcia wykonała : Monika Tomczak
                        















7 komentarzy:

  1. piękna stylizacja świetnie wszystko ze sobą połączyłaś !

    Pozdrawiam XCCDV.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna stylizacja, bardzo dobrze Ci w czarnym kolorze ;)
    jestes strasznie ładna a do tego piekny blog;) zaobserwowałam ;)
    http://lilajanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo te zestawienie jest jednym z najlepszych. Jedynie rajstopy do mnie nie przemawiaja ;-)


    www.xavilove.blogspot.com zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie :)
    Zapraszam do mnie.
    http://bloomingangel96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja, wszystko idealnie do siebie pasuje nawet otoczenie :)
    Bardzo przejrzysty blog, dobrze się czyta
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy