poniedziałek, 2 marca 2015

Black Total Look - czyli mój pomysł na "małą czarną" z frędzlami.

Hej, ostatnio fredzle możemy spotkać wszędzie. Sukienkę którą mam na sobie na zdjęciach  znalazłam w H&M w cenie w którą sama nie mogłam uwierzyć, kosztowała mnie tylko 39zł. Prosta czarna sukienka a dzięki frędzelką ma w sobie urok i nie da się przejść koło niej obojętnie. Jak widzicie "mała czarna" nie musi być klasyczna i nudna. Natomiast makijaż który mam na załączonych zdjęciach wykonała moja kochana Karolina, może niektórzy twierdzą że jest zbyt mocny i krzykliwy ale ja właśnie w takich mocno podkreślonych oczach świetnie się czuję. 

sukienka - H&M
botki - River Island
rajstopy - Gatta 
kolczyki - H&M (własność Karoliny)
płaszcz - New Look  

FOT. Karolina
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy