wtorek, 16 września 2014

Shirt and Leggings

Cześć wszystkim, jak tam u Was po wakacjach?  Bo mnie zostały jeszcze dwa tygodnie leniuchowania ale nie do końca ponieważ jak wiecie od pażdziernika rozpoczynam 2 rok moich studiów a co się z tym wiąże przeprowadzka do mojego ulubionego, ukochanego Krakowa, więc już powoli rozpoczynam pakowanie. Cieszę się ponieważ w tym roku będę mieszkać z moją kochaną imienniczką Moniką z bloga Monciau. Mam nadzieję że fajne nam się będzie razem mieszkało, Ale dość prywaty, przejdźmy do dzisiejszej stylizacji. 
Dzisiejsza stylizacja troszkę można powiedzieć że jest w stylu rock-owym. Imitujące skórę legginsy, skórzana kurteczka i lity dodają ostrego pazura. Ja się czuję w takim wydaniu okej. Myślę że to coś innego, niż to co zawsze u mnie oglądacie. Jeśli coś Wam się podoba lub nie w moich stylizacjach, to piszcie w komentarzach. Dziękuję Wam za ponad 10 tys. wyświetleń. 

shirt - 
legginsy - Atmosphere
shoes - StyloweButy.pl
jacket - Zara

Zdjęcia wykonała : Monika Tomczak















4 komentarze:

  1. Świetny zestaw. Zastanawiam się czy.nie kupić takich litów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz długie nogi w tych butach:)
    Świetna koszula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam wzrostu 167 ale naprawdę lity bardzo wydłużają nogi;) idealne dla niższych dziewczyn takich jak ja:)

      Usuń

Obserwatorzy