sobota, 9 sierpnia 2014

Pink t- shirt & baby blue skirt

Cześć ! Ostatnio był wysyp postów ze słonecznej Bułgarii a dzisiaj post ze słonecznej Częstochowy. Nie wiem dlaczego, ale dzisiejsze zdjęcia kojarzą mi się trochę z bajką ,,Alicja w krainie czarów'' może przez te loki w których rzadko możecie mnie zobaczyć a może przez to że dzisiejsza stylizacja jest bardzo cukierkowa. Uwielbiam takie dziewczęce stylizacje oraz delikatne połączenia pastelowych kolorów. Nie wiem czy zauważyliście ale dałam się skusić na neopreonową spódniczkę ( co z tego że ma ją 99 % blogerek ) ale ta jest troszkę inna bo wykonana z siateczki a pod spodem jest warstwa materiału więc nie jest idealną kopią pozostałych spódniczek w tym stylu. Dodatkowym fajnym elementem stylizacji jest t-shirt z mega fajnym napisem, uwielbiam takie koszulki, ponieważ mam do siebie dystans a trochę szaleństwa nie zaszkodzi. Dziś do stylizacji dodałam sandałki na słupku ale mega fajnie wyglądały  też jakieś białe trampki (wiem bo sama sprawdziłam). Na dziś to tyle w temacie, życzę Wam miłego wieczoru.

T- shirt - C.H Ptak
skirt - C.H Ptak
shoes - Centro
bag - Terranova
necklace - Jubitom 

Zdjęcia wykonała : Monika Tomczak














8 komentarzy:

  1. baby blue do mnie nie przemawia, ale spódniczka sama w sobie jest śliczna :3

    OdpowiedzUsuń
  2. spodniczka super i fajny zestaw stworzylas!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny zestaw. Dla mnie jak najbardziej na tak :) najbardziej to spodobala mi sie sukienka ;3
    Zapraszam do mnie. Nowa notka z rowniez nietypowym outfitem: http://moooneykills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę inna ta spódniczka. Bardzo fajna stylizacja na letni dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawie to połączyłaś :))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja, taka nietypowa i zupełnie inna od wszystkich innych, jakie można spotkać na blogach. :)
    poza tym- urzekłaś mnie tą "słoneczną Częstochową", bo to moje miasto rodzinne i ogromną słabość do niej mam. a do parku na zdjęciach w szczególności. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale slicznie wyglądasz :)
    Ładna spódniczka :)

    Zapraszam : http://namedreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialny shirt, muszę go kupić :D

    www.tematyczniekosmetycznie.blogspot.com
    Rozdanie z okazji 10,000 wyświetleń - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy